Byl jsem to omrknout. Suzuki Samurai, 1.3l benzín, rok 1991. Spotřeba původně udávaná 8,5l/100, spotřeba udávaná youtubery co s tím jezděj offroady 10, často i přes 15 litrů. Dojeli jsme do lesa. Zkusili čtyřkolku, po bahně do kopce s náhonem na zadní klouže, ale jede, při 4×4 jede samo. Zámky volnoběžek má chlápek pořád zamknutý, ale zkusil jsem je odemknout. Jde to dost ztuha, ale jde to.
Následují fotky a videa.

Rám to má pěknej, dají se tím srážet srnky i chodci.

Podvozek po návratu. Zdá se, že nikde nic neteče ale kdo já jsem, abych to posoudil.

Ta bedýnka pod nádrží se musí svařit


Číslo rámu poškrábané, ale viditelné

Motor. Rozvody se musej vyměnit, byly dělaný před 10 rokama při najetých 77 000 kilometrech. Teď má najeto přes 150 000 kilometrů.

Video motoru. Jestli jsem mačkal správnou trubku, to netušim
Kapota je trochu rozdrbaná, ale odolná

Chtěla by nalakovat

Kde jsou moje blatníky? No tady, jen se trochu odchlipujou.

Video interiéru. Najeto přes 155000, sedačka rozdrbaná, ale sedělo se mi v tom dobře. Funkční bazarová je prý za 20 000,- ale neověřoval jsem. Krytem na korbu do toho neteče, možná někde vepředu kolem dveří říkal, že při velkym slejváku v tom měl mokro. Vevnitř je to cejtit po mrtvejch srnkách.
Kola 5 let starý, univerzály

Video palubní desky. Rádio bez kazety a bez cédéčka, nevim, jestli hraje. Jízdu po silnici do lesa jsem byl pasažér. V lese a zpátky jsem řídil já. Jízda v lese úplný dobrodružství, krásně to drželo na cestě, maminky s kočárky utíkaly stranou. Po silnici při vyšších rychlostech (80km/h) to teda klouzalo ze strany na stranu. Pán říkal “dyť jó, já to ani necentruju”.
A prdelka na závěr. Kouli to má, může táhnout až 450 kg.
